Versenyzői beszámolók – 2022/12 Hungaroring
A KARTING365 Gokart Kupa és Csapatverseny idei tizenkettedik fordulóját a Hungaroring Kart Centerben rendeztük meg.
Így látták a napot a különböző súlykategóriák dobogós helyezettjei:
60+ kategória:
1. helyezett: Nagy Dominik
Életem első győzelméről van szó, borzasztóan örülök neki.
Viszont furcsa módon ez volt az egyik legkönnyebb versenyem. Végig vezettem 2-1,5 másodpercre voltak mögöttem, és ezzel a futamgyőzelemmel meglett összetettben a 2. Hely! Nagyon örülök neki, a téli bajnokságban már a győzelemért szeretnék harcolni.
Köszönöm a biztatást és szurkolást mindenkinek!!
2. helyezett: Pataki István
Nagyon érdekes napnak indult, teljesen kaotikus volt, a végére csak felszáradt a pálya és sikerült nagyon jól hozzászokni a körülményekhez.
Az időmérőn több lehetett benne a 3. helynél, de nincs miért szomorkodnom, a versenyen sikerült a 2. helyet megszereznem és nem tudtam annyira közeledni az elsőre, mint ahogy én szerettem volna.
Mindenkinek köszönöm, aki eljött szurkolni, támogatni! Sikerült az első összetett 3. helyezésem. Innen is gratulálok Pisti barátom összetett 1. helyezéséhez. Még egyszer köszönöm mindenkinek!
3. helyezett: Csizmadia Ármin
Számomra ez a Hungaroring 10/10 volt!
Előszőr is a pálya rendesen le volt betonozva, nem volt semmi baj vele. Egy élmény volt rajta versenyezni. Mostantól ez a kedvenc pályám.
Másodszor, a gépek nagyon mozgékonyak voltak, amit mindig nagyon szeretek. Ezzel együtt a sorsolással is szerencsém volt.
A csapattársak között nem mindenkinek volt annyira jó napja, de nagyon jól esett, hogy őszintén gratuláltak a verseny végén.
Talán, ami nem szerencsés, hogy HCK-s versenyzők is futnak, ezzel csökkentve az amatőrök esélyeit a jó szereplésre.
75+ kategória:
1. helyezett: Kovács Benedek Balázs
Egy elég csúszós versenynapon vagyunk túl. Reggel a ködszitálás, aztán egy kis olaj tette érdekessé az edzéseket a pályán. Az időmérő ismét szoros volt, szerencsére én kerültem ki belőle győztesen. A versenyt az első helyről kezdhettem és elég nagy küzdelemben, végig védekezve sikerült is megtartanom azt. Ezzel a győzelemmel megszereztem a bajnokság első helyét is. Nagyon köszönöm a felkészítést Balázsnak és a csapat többi tagjainak is!
2. helyezett: Csizmadia Ármin
Számomra ez a Hungaroring 10/10 volt!
Előszőr is a pálya rendesen le volt betonozva, nem volt semmi baj vele. Egy élmény volt rajta versenyezni. Mostantól ez a kedvenc pályám.
Másodszor, a gépek nagyon mozgékonyak voltak, amit mindig nagyon szeretek. Ezzel együtt a sorsolással is szerencsém volt.
A csapattársak között nem mindenkinek volt annyira jó napja, de nagyon jól esett, hogy őszintén gratuláltak a verseny végén.
Talán, ami nem szerencsés, hogy HCK-s versenyzők is futnak, ezzel csökkentve az amatőrök esélyeit a jó szereplésre.
3. helyezett: Korsós Máté
Az edzéseken sikerült kellően sokat gyakorolni és felvenni a pálya ritmusát, így bizakodva vártam ezen kategória időmérőjét.
Szerencsére az időmérőn sikerült egy szabad területet kifogni és viszonylag jó köröket összerakni, ennek eredményeként sikerült a 2. helyre kvalifikálni.
A versenyen aztán egy ideig nyomás alatt tudtam tartani az első helyezettet, ám egy idő után Ármin utolért bennünket és ügyesen áthámozta magát rajtam. Ezek után pár kék zászlós elengedés nehézsége miatt kicsit lemaradtam róluk és a verseny hátralévő részét nyugodtan teljesítettem.
Köszönöm az egész éves szervezést a KARTING365-nek és gratulálok a többi dobogósnak!
80+ kategória:
1. helyezett: Andrásik Rémó
Az első szabadedzésem még vizes pályán volt, ahol csak élvezetből vezettem és próbáltam a határokon autózni. Az utolsó szabadedzés sikerült a legjobban, már száraz pálya volt és sikerült elkapnom a ritmust is. Az időmérőt sikeresen az első helyen zártam, így a versenyen a pole-ból indulhattam. A verseny elején sikerült egy kicsit elhúznom a mezőnytől, de sajnos egy lekörözés miatt kiestem a tempóból. A verseny izgalmasra sikerült, de szerencsére ki tudtam védekezni a mögöttem lévőt és sikerült megnyerni a versenyt.
2. helyezett: Petrányi Lia
A szabadedzések elég jól mentek, aminek nagyon örültem, de nem akartam elbízni magam. Majd az időmérőn kicsit jobbra számítva mentem egy elég jó kört. Végül a versenyen nehezen, de többször is sikerült előznöm.
Mindenkinek köszönöm a támogatást és a lehetőséget a KARTING365-nek!
3. helyezett: Pataki István
Nagyon meglepett az időmérő eredménye, kicsit sem számítottam rá, hogy 2. lettem. Jó verseny volt, örülök, hogy sikerült megtartani a dobogós helyezést. Köszönöm mindenkinek!
90+ kategória:
1. helyezett: Nagy István
Először is el kell mondanom, hogy az elmúlt futamok pályáit egyáltalán nem ismertem és általában nem is ment jól, nagyrészt a mezőny hátsó felében végeztem.
A Hungaroringen már többször vezettem, így reménykedtem egy előkelőbb helyezésben.
Az első szabadedzésen még nagyon csúszós volt a pálya, többször megpördültem, de ahogy javultak a körülmények, éreztem, hogy jól megy.
Az időmérőn nagyon eltaláltam egy kört, így a 2. helyről rajtolhattam a versenyen.
Tisztában voltam vele, hogy a mögöttem induló (és az előttem) jó pár versenyző gyorsabb nálam, ezért a védekezésre koncentrálatam, és hogy ne hibázzak.
Az első helyen haladó versenyző a táv kb. 1/3-nál megpördült, így átvehettem a vezetést.
A mögöttem lévők végig szorosan követtek, de jó védekezéssel végül megnyertem a versenyt. Gratulálok a többieknek is!
Azt gondolom, hogy magamhoz képest tökéletes versenyt futottam és rendkívül boldog vagyok, hogy első lettem.
Nagyon köszönöm, akik végig szurkoltak és együtt örültek velem, hiszen akár rosszabbul, akár jobban sikerül egy verseny, Kittivel (lányommal) mindig jól érezzük itt magunkat.
Igazán jó érzés ilyen közegben, ilyen emberekkel eltölteni egy napot!
2. helyezett: Kalota Viktor
A 6. helyről rajtolva sikerült a 2. helyre felzárkózni. Élvezetes volt a verseny. Sikerült elég hamar a második helyig feljönnöm, de István jól védekezett, így nem tudtam a futamot megnyerni. Elégedett vagyok a 2. hellyel.
3. helyezett: Bense Martin
A vasárnapi időjárás változékonysága és a pálya hol nedves, hol felszáradt aszfalt részei izgalmas futamot ígértek.
Ezt követően az évad legizgalmasabb szabadedzései következtek.
5. helyről vártam a rajtot, ami az első körtől izgalmasan alakult, a célba harmadikként értem és ezzel a mini bajnokságban másodikként vehettem át a kupát.
95+ kategória:
1. helyezett: Bera Gábor
Már a kategória géphúzását követően tudtam, hogy ez egy nehéz verseny lesz.
Azt a gépet kaptam mellyel a 90-es kategória időmérőjén nem sikerült egymásra találnunk, így a versenyre már úgy készültem, hogy a mai nap a védekezésről fog szólni. Előzetes számításaim bejöttek, ugyanis lassabb voltam a mögülem indulóknál, így csak arra törekedtem, hogy a pálya minden pontján zárjak minden lehetőséget. Csak bízni tudtam benne, hogy ezt nagyobb hiba nélkül véghez is tudom vinni. Hosszú verseny volt, nagy nyomás alatt voltam végig, bár sokat nem láttam a mögöttem jövőkből a sötét plexim miatt ;).
Köszönöm a versenytársaknak a korrekt versenyzést!
2. helyezett: Bereznai Henrik
Az időmérőn sikerült annyira leszakadni a többiektől, hogy 3-4 kört teljesen tisztán tudtam menni. Nem kellett sok a pole-hoz, de úgy voltam vele, hogy hosszú lesz a verseny, a második helyről csak egy emberen kell áthámoznom magam, így nem voltam csalódott. A versenyre szerencsére jó gépet is kaptam, gyorsabb volt, mint Gábor gépe, de pont emiatt Gábor végig védekező íveken autózott, lezárva minden olyan helyet, ahol lehetett volna előzni. Emiatt a verseny elején nem is tudtunk leszakadni a többiektől, így nem csak előre, hanem hátra, a többiekre is kellett figyelnem egy ideig. Gábor nagyon jól védekezett, megérdemelten nyerte meg a versenyt, nekem pedig maradt a második hely, ami évzárásként tökéletes eredmény volt számomra. Innen is még egyszer gratulálok Gábornak!
3. helyezett: Ujváry Ákos
Szoros pontversenyben, izgatottan érkeztem az utolsó versenyre. Voltam pár hete a Hungaroringen edzésen és igyekeztem megtanulni az ideális íveket, pontos féktávokat, egyéb trükköket, amit ez a technikás pálya megkíván a jó tempó érdekében. Az edzések folyamatosan száradó pályán mentek le, nehéz volt eltalálni, hogy a száradó ívek-e a gyorsabbak, amit a legtöbb versenyző követ, vagy a kissé még nedves, szélesebb normál ívek.
Időmérőn egy közepesnél kicsit gyengébb gépet sorsoltak, viszont sikerült üres pályán hajtanom és kihoztam mindent, amit tudtam abból a gokartból, így a negyedik helyre kvalifikáltam magam. Közvetlenül előttem rajtolt a pontversenyben első helyen álló Murányi Tamás, szorosan mögöttem pedig a többi éllovas.
A rajtom viszonylag jól sikerült, a verseny első szakaszában egyben volt a mezőny. Figyeltem a mögöttem lévőkre, védekeztem, ahol szükséges volt. Amint levegőhöz jutottam, igyekeztem felzárkózni Tamáshoz, aki igen jó tempóban haladt előttem és próbálta megelőzni a második helyezettet. Tudtam, hogy ott kell maradjak szorosan mögötte, kihasználni minden lehetőséget, ami adódhat egy ilyen helyzetben. A verseny második felében előttem volt a lehetőség. Tamás előre menekülés közben belső íven ragadt, én pedig külső íven lendületből elmentem mellette, majd a következő kanyarban belülre kerülve megelőztem őt. Ezt követően tudtam, hogy ha így intenek le minket, akkor én vagyok a bajnok. Szorosan ott volt mögöttem végig, én pedig igyekeztem lezárni a kanyar bemeneteket és a kigyorsításokon is figyelni, hogy ne csússzak le az ívekről. Így az első két versenyző nagy előnyre tett szert, de én csak a “tükröket” figyeltem. Utolsó körben a célegyenesre fordulva tudatosult bennem, hogy megvan az első hely, és azóta nem tudom levakarni az arcomról a mosolyt!
Gratulálok az összetettben második és harmadik helyezettnek, köszönöm a KARTING365 csapatának a remek szervezést és a többi pilótának is a kemény, de fair versenyt. Legközelebb újult erővel, kisimult idegekkel, felszabadultan jövök ismét megmérkőzni!
Master kategória:
1. helyezett: Kalota Viktor
Sikerült megszereznem az első helyet az időmérőn. A versenyen a sárga és piros zászlók ellenére sikerült az első helyen célba érnem. Árpád az utolsó körben megpróbált megelőzni, de sikerült hárítani a támadását. Jó verseny volt.
2. helyezett: B. Nagy Árpád
Az utolsó fordulón volt vizes pálya, vizes és olajos ideális ív, felszáradó ív, majd szinte száraz, hideg, vaksötét pálya.
Nem volt egyszerű gyakorolni a kanyarokat, folyamatosan változott a körülmény.
Az időmérőn a helyezkedést egy picit elrontottam, a lehetséges leggyorsabb körömnél sajna utolértem egy sporttársat és elvettem a gázt, hátha még egy körrel próbálkozhatok, de már lendült a kockás zászló. Második leggyorsabb lettem az 5 perces időmérőn.
A futamot már sötétben tartották, sokkal nehezebb így vezetni a pályán. Rajttól kezdve követtem szorosan az elsőt, de csak picit voltam gyorsabb nála, annyira nem, hogy meg tudjam előzni. Nem hibázott, így másodikként értem be a célba.
Gratulálok a dobogósoknak!
3. helyezett: Pirkhoffer Csaba
Kipihenve, nagy reményekkel indultam a versenynek. Reggel esőre számítottam.
Negyedik helyről indultam.
A második körben sikerült egyet előzni, üldöztem Árpit, aki a második volt. Majd egy baleset miatt sajnos piros zászlót kaptunk, leállították a versenyt, mert veszélyes helyen ragadt be egy gép. Előnyömet vesztettem, ugyanis már jócskán le voltak maradva a mögöttem lévők. Újraindítás után röviddel lebombáztak hátulról, két helyet vesztettem. Üldözőbe vettem őket, Balázs ment előttem, ő szabályos volt, néhány kör múlva sikerült elmenni mellette, vérszemet kaptam, hogy a szabálytalankodót meg kell előznöm, mert nem adta vissza a pozíciót, gondolom megbüntették, passz, üldöztem. Rövid idő alatt sikerült őt is megelőzni, újra harmadik voltam. Ekkorra már az első két versenyző Árpi és Viktor elment annyira, hogy már nem tudtam őket beérni. Mögöttem megint űr keletkezett. Innentől már csak arra játszottam, hogy megtartsam a harmadik helyet. Végül sikerült, bejöttem harmadiknak.
Izgalmas verseny volt. Picit bosszantó, hogy már a Battaringen is valaki hara kiri szabálytalankodó miatt nem tudtam jobb eredményt elérni. Sokra megyek vele, hogy büntetést kap.
Összességében jó napunk volt, az esőt megúsztuk, így zártuk a szezont. Örülök, hogy a versenyek folyamán új barátságok születtek, sok klassz embert ismertem meg. Köszönöm a rendezőknek, a KARTING365-nek! Folytatjuk.
Csapatverseny:
1. helyezett: Force Racing Team
Mi nem verssel búcsúzunk, mint a tavalyi győztes High Performance, hanem inkább egy kis regénnyel, amilyen hosszúnak ígérkezik a beszámolónk. Az utolsó versenyzői beszámolót mindhárman megírtuk.
Először is egy kis időutazás a Force Racing Team történetéből. 2019. december, két akkor egymásnak ismeretlen és csapattárs nélküli srác állt az Asia centerben, hogy kivel tudna menni a 14-i versenyen. Attys odaszólt Boti, Gergő, hát menjetek együtt. Nem is gondolkodtunk sokat, megbeszéltük a csapatnevet, és vártuk a versenyt. Az akkor elért eredménnyel személy szerint vegyes érzelmeim voltak, középmezőnyben végeztünk, de volt benne fantázia. Ebből kiindulva elhatároztuk, hogy a következő évi KARTING365 csapatbajnoki kupát végig nyomjuk. Gyorsan rá kellett jönnünk, hogy van hova fejlődni még, hisz olyan versenyzők ellen kellett (volna) bizonyítani, akik ma már mind OAGB-ben versenyeznek. Az év végére csak sikerült nekünk is odaférni a legjobb 4-be, és az eredményre nagyon büszkék voltunk. Aztán jött a 21-es szezon, első verseny szokás szerint Asiaban volt, sikerült a csapat történetének első top 3-as időmérőjét összehozni. A versenyre nem nagyon térnék ki, mert hibás pályabírói döntés miatt buktuk el az első győzelmünket. De egyértelmű jelzést adtunk a High Performance csapatának, hogy nem szeretnénk megkönnyíteni a dolgukat. Ezt egészen a következő futamig bizonyítani is tudtuk, ahol ugyanis a csapat első győzelmét végre sikerült összehozni! Csodálatos hétvége volt. A szezon további részében hiába emeltünk a tempón a HP mindig talált valamit, amivel meg tudta tartani a győzelmet. Hol egy hajszállal, de volt hogy feltették az oktató videót és tönkre vertek mindenkit, de folyamatosan motivált minket, hogy még jobbak legyünk. Azt hiszem a kupa történetének az egy szezonban megszerezhető legtöbb második helyet sikerült magunkénak tudni, nem rossz, de a bajnoki cím ebben az évben Föld-Hold távolságba került már féltávnál. Ezúton szeretném még egyszer itt is megköszönni Molnár Pistinek, hogy a csapattársunkként küzdött a legjobb eredményekért, és azoknak a versenyzőknek, akik még 1-1 futamra beugrottak segíteni csapatunkat.
De hát az idei évben lettünk bajnokok, így erről is kell valamit írni 😀
Eredetileg nem indultunk volna, mivel Botinak tanulni kellett, Molnár Pisti meg mivel feljutott az OAGB-be, már nem indulhatott velünk. Ezért a GP2-t vettük célul. Elkezdődött a HCK, aminek az első fordulójában Botival lebeszéltük, hogy mégiscsak indulni kellene. Le is adtuk a nevezést, de elkövettük azt a hibát, hogy túl későn jeleztük szándékunkat, így nem volt lehetőségünk indulni. Kicsit meg is lepődtünk, de elfogadtuk. Közben Rolit is csábítottuk, hogy csatlakozzon hozzánk, és az év igazolását össze is hoztuk vele. A második fordulóról nehogy lemaradjunk, már nagyon korán neveztünk, de mivel maximális létszám volt az első futamon, így azok a csapatok elsőbbséget élveztek, így izgalmak közepette vártuk, hogy valaki visszalépjen. A 2. forduló előtt cca.10 nappal jelezte Márti, hogy itt a lehetőség, mehetünk, de ha nem jelzek, akkor ír a következő csapatnak. Azt hiszem, nem telt el 5 perce se, rögtön válaszoltam, hogy MEGYÜNK. Így az utolsó pillanatban sikeresen neveztünk, a többiek kárára :). A versenyről csak annyit, hogy még magunkat is megleptük a leintés során, másfél körrel hamarabb láttuk meg a kockás zászlót, mint a 2. hely, és még bónuszként gyűjtöttünk egy +1 körös büntetést is. Innentől kezdve nem volt más cél, mint hogy megnyerjük a bajnokságot. Ehhez persze a Check Engine-nek is volt egy-két szava. Nagyon sokáig vezette is a bajnokságot, és hozzájuk csatlakozott a Red Kart csapata is. A szezon második fele nagyon izgalmas volt, és köszönjük az imént említett csapatoknak, hogy még jobb teljesítményre kényszerítettek minket. Az utolsó versenyre, mint utólag kiderült tét nélkül érkeztünk, bár jómagam egy sérülés miatt csak a partvonalról tudtam segíteni Boti, és Rolit, mint a csapatkapitány. Elképesztő munkát végeztek aznap, teljesen mindegy, milyen gépre hívtam őket ki, mindig a leggyorsabbak egyike voltak a pályán, és szintén nagy előnnyel győztünk. Köszönjünk az összes csapatnak az egész éves teljesítményüket, mert ezáltal sokkal izgalmasabb volt, mint a tavalyi évünk :). Köszönjük Gábornak, Mártinak, Attysnak az egész éves munkájukat, hogy egy ilyen nagyszerű kupában versenyezhettünk!
Ui.: Egyedüliként 4x KARTING365 Kupa győztes lettem, ami remélem jó sokáig fennmarad :). Ez persze nem sikerült volna, ha nincsenek azok az emberek, akik motiváltak, hogy minél jobban teljesítsek csapatban, és egyéniben (anno). Köszönöm!
Boti:
A tavalyi második helyünk után az idei cél a bajnoki cím volt. A téli KARTING365 Kupán folytatott csaták során világossá vált bennünk, hogy Rolit be kell szerveznünk a csapatunkba, mielőtt ezt más tenné. Így hát a Force a Gergő, Roli, én trióval állt neki az évnek. Az első versenyünkön kiderült, hogy bajnoki ambícióink abszolút reálisak. Egész évben nagyszerűen végeztük a dolgunkat. Egyenként is gyors volt mindenki, de azt hiszem, hogy a siker mégis csak a csapatmunkán múlott. Az esetek túlnyomó részében helyes döntéseket hoztunk és ez meghozta a várt eredményeket. Ugyan nem tudtunk róla, de már Százhalombattán bajnokok lettünk. Az utolsó versenyen Gergő egy sajnálatos sérülés miatt nem tudott gokartba ülni, de a csapatot a pálya széléről segítette. Az egész éves munkát egy győzelemmel koronáztuk. Köszönöm szépen ezt az évet mindenkinek, a szervezőknek, a versenytársaknak, de főleg két remek csapattársamnak: Gergőnek és Rolinak. Gratulálok minden csapatnak, külön kiemelném a Red Kartot és a Check Engine-t, akik egész évben toltak minket előre. Köszönjük!
Roli:
Ezt az évet és a bajnoki címünket sikerült megkoronáznunk egy utolsó győzelemmel, amin sajnos Gergő nem tudott részt venni, de szerencsére el tudott jönni csapatfőnökként. Nagyon élvezetes év volt, tele izgalmas versenyekkel, előzésekkel, balesetekkel, büntetésekkel, volt minden benne, ahogyan kell. Nagyon nagy élmény volt, amiért nagyon hálás vagyok Botinak és Gergőnek, hogy bevettek a csapatba és ezáltal nagyon jó kapcsolatba tudtam kerülni velük. Remélhetőleg az utunk nem áll meg itt, és tudunk menni fölfele, mindenesetre köszönöm az ellenfeleinknek is ezt az évet és őszinte gratulációm az egész éves teljesítményükért.
Sok sikert kívánunk a következő évben azoknak a csapatoknak, akik megmérettetik tudásukat a KARTING356 Kupában, és lesznek olyanok, akikkel jövőre is tovább gyepálhatjuk egymást. 🙂
2. helyezett: Red Kart Team
Elérkezett a szezon utolsó versenye a mindenki által kedvelt Hungaroringre.
A bajnoki cím sorsa már eldőlt, itt is szeretném megragadni az alkalmat, hogy gratuláljak a Force (Botond, Roland, Gergő) csapatának, fantasztikus teljesítményt nyújtva magabiztosan húzták be a bajnoki címet.Viszont a 2. hely sorsa még nyitva állt, a fiúkkal csupán egy cél lebegett előttünk, ami nem a mai verseny megnyerése volt, hanem hogy a Check előtt végezzünk, és bebiztosítsuk a 2. helyet a bajnokságban.
Az időmérőt megint Dani teljesítette, a megszokott profi módon behozta a gépet a második helyre.
A futamon a győzelemre szinte semmi esélyünk nem volt, az első 3 etapban nem úgy jöttek ki a dolgok, ahogy szerettük volna, viszont a 2. három etapban fel tudtuk venni a ritmust és az élen szárnyaló Force tempóját megközelítve egy stabil 2. helyet szerezve bebiztosítottuk a bajnokságban is a 2. helyet.Nagyon boldogok voltunk ezzel a mai napi teljesítménnyel, hiszen ezért érkeztünk ma a pályára.
Kicsit visszagondolva a szezonra:
Idén állt össze a mi kis csapatunk, a cél semmiképpen nem a tisztes helytállás volt, hanem a bajnoki cím.A kezdet fantasztikusan sikerült, az első futamon megszereztük az első győzelmünket is. Ezután jött egy kis hullámvölgy, rögtön a 2. futamon egy félreértés miatt kaptunk egy kör büntetést (jogtalanul), ami rögtön kivett a zsebünkből 7 pontot.
A tavaszi Kart Farm sem fog a kedvenc emlékeim közé kerülni, ott az utolsó etapban a gép nem azt szerette volna, amit én, folyamatosan ledadogott és körönként 1-2 másodpercet veszítettünk, ami miatt lecsúsztunk a második helyről (megint 4 pont ajándék), de hát ilyen ez a technikai sport.
Az ezt követő futamokon szinte mindig fantasztikus tempót tudtunk autózni, volt mindenkinek jó és rossz napja, mindig akadt valaki, aki az adott napon vigye a hátán a csapatot. Nagyon szoros verseny volt az elejétől a végéig, köszönjük szépen az ellenfeleinknek, hogy ilyen jók voltak.
Az, hogy az év végi összesítésben mi lett a dobogó sorrendje, talán nem is olyan fontos, hiszen ezek a srácok mind megérdemelték volna, hogy ott álljanak, fantasztikus gokartosok.
A csapat tagjaival megbeszéltük, hogy jövőre megpróbáljuk megnehezíteni az Endurance bajnokságban a GP2-esek dolgát, így sajnos ebben a formátumban már nem fogunk köztetek versenyezni.
Sosem feledjük a K365 bajnokságot hiszen innen indult minden.
Tudjátok… jobb láb a gázon, bal láb a jobbon. 🙂
3. helyezett: Check Engine
Az év első felében szárnyaltunk, de nyár óta valahogy nem találtuk meg még a dobogóhoz elegendő tempót sem. Hol balszerencse sújtott bennünket, hol csak szimplán gyenge volt a teljesítményünk.
A pályára érve kicsit nosztalgikus volt a hangulat. Az előző évi szezonzáró futam is hasonló körülmények között zajlott. Különösebb nyomás nem volt rajtunk, hiszen nagy csodának kellett volna történnie, hogy javítani tudjunk összetett helyezésünkön.
Az időmérő nem sikerült annyira rosszul, de jónak sem nevezhető. 4. helyről vágtunk neki a kétórás hajszának. Egy korai „cserét” követően én maradtam a gépben, és már a második helyért harcoltunk. Mikor Szabi először beült, folytatta, amit elkezdtünk. Igyekezett bebiztosítani a második helyezésünk, ám az ő dupla etapjának második felére inkább csak egy átlagosnak mondható gép jutott sajnos. Itt jelentős hátrányra tettünk szert, amit sem én, sem Szabi nem tudott kompenzálni, hiába toltuk meg az utolsó két etapunkat.
A kockás zászlót harmadikként láthatta meg Szabi. Év elején a cél a bajnoki cím volt, amit csúnyán elbuktunk. Egy rendkívül izgalmas és szoros szezon van mögöttünk, aminek minden pillanatát élveztük. Egyszer szárnyaltunk, egyszer (vagy inkább többször) kevésbé. Még egyszer gratulálni szeretnénk minden csapatnak, akik részesei voltak ennek az évnek. Force és Red Kart előtt pedig emeljük kalapunk!
Nem utolsó sorban pedig mindenkinek hálás köszönet, aki részese volt ennek az évnek, és szurkolt nekünk!
0 hozzászólás